|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #15 : Kasım 18, 2014, 11:27:50 ÖÖ » |
|
Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen  İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #16 : Kasım 18, 2014, 11:32:56 ÖÖ » |
|
Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen  İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600. Commodore 64'ten sonra C128 sonra da A500 almıştım. Grafik, müzik uçurmuştu beni. A600'e karşı hep ön yargılıydım. A500'den sonra hep bir A1200'üm olsun istemiştim ama o da yıllar sonra mümkün olabildi. Ama şimdi A600'de şirin görünüyor gözüme
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
emarti
|
 |
« Yanıtla #17 : Kasım 18, 2014, 12:36:54 ÖS » |
|
Amiga600'ü rahat bırakalım lütfen  İlk Amigam 600'dü. O zamanlar öyle denk gelmişti. Özellikle istediğimden değil, PC'ye geçen bir arkadaştan ucuza denk geldiği için 600 almıştım. O zamanlar bayağı sorunlu bir cihazdı. Alanlar hep bin pişman. İki oyundan biri çalışmazdı. Kimse relokick'ten filan da bahsetmemişti. Harddisk, 2MB chipram falan büyük nimetmiş kıymetini çok sonraları anladım. Oyunların HD kurulumu yoktu zaten. Bir tek UFO kurabilmiştim. Bir de DPaint vardı harddiskimde. Ram'in kıymetini de çok sonraları A600'den bildiğim oyunları A500'de deneyimlediğinde farkettim. Kiminin müziği çalmıyor, kiminin efektleri çıkmıyor. Velhasıl çirkin ördek yavrusu gibi sonradan açıldı A600. Commodore 64'ten sonra C128 sonra da A500 almıştım. Grafik, müzik uçurmuştu beni. A600'e karşı hep ön yargılıydım. A500'den sonra hep bir A1200'üm olsun istemiştim ama o da yıllar sonra mümkün olabildi. Ama şimdi A600'de şirin görünüyor gözüme Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
emarti
|
 |
« Yanıtla #18 : Kasım 18, 2014, 12:38:03 ÖS » |
|
@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Simon (Özay Turay)
|
 |
« Yanıtla #19 : Kasım 18, 2014, 12:41:46 ÖS » |
|
Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor  Çok güzel tespit. 
|
|
|
|
|
Logged
|
https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.comRetro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200 Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #20 : Kasım 18, 2014, 12:47:33 ÖS » |
|
@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?
Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder 
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #21 : Kasım 18, 2014, 12:47:51 ÖS » |
|
Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor  Çok güzel tespit.  Evet güzel... 
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #22 : Kasım 18, 2014, 12:48:49 ÖS » |
|
Ha çalıştıramazsam artık koskoca forumda bana bir ethernet kart ya da Wi-Fi PCMCIA kart bulmak işi de siz dostlara düşecek 
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #23 : Kasım 18, 2014, 14:37:50 ÖS » |
|
Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor  Duygularımı çok güzel tasvir etmişsin 
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
emarti
|
 |
« Yanıtla #24 : Kasım 18, 2014, 18:22:30 ÖS » |
|
Retro büle bişey şimdi şirin görünür aslında kafana girdi bi kere farkında değilsin. Sonra ara ara yoklar seni bir bakmışsın elinde ve sana bakıyor  Duygularımı çok güzel tasvir etmişsin  Bağımlıyız zaafımız bu
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2014, 18:25:47 ÖS Gönderen: emarti »
|
Logged
|
|
|
|
|
hasimayaz
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #25 : Kasım 18, 2014, 19:13:50 ÖS » |
|
Ha çalıştıramazsam artık koskoca forumda bana bir ethernet kart ya da Wi-Fi PCMCIA kart bulmak işi de siz dostlara düşecek  Orinoco gold, beyaz soketliler sorunsuz çalışıyor ve ebayde bulmak oldukça kolay.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
emarti
|
 |
« Yanıtla #26 : Kasım 18, 2014, 23:07:08 ÖS » |
|
@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?
Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder  Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit 'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel. Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #27 : Kasım 19, 2014, 10:12:26 ÖÖ » |
|
@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?
Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder  Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit 'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel. Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik. AmiKit kurdum dün gece ama makineyi çok kastı. Sanırım PPC kartlı Amiga'lar için biçilmiş kaftan. Çözünürlük konusunda çok sıkıntı yaşadım 1084S'in kaldırabileceği modda (Pal Low Res) ikonlar kocaman ve bir pencere açtığında ekranı tamamen kaplıyor cursor tuşlarını kullanmak zorunda kalıyorsun. Interlaced modlarda da çok yoğun titreme var. Bu akşam ClassisWB 3.9'u kuracağım. Sonuçları yine yaplaşırım. Bu arada benim 3COM ethernet sanırım sizlere ömür. AmiKit ile de çalıştıramadım.
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
BlitzBasic
|
 |
« Yanıtla #28 : Kasım 19, 2014, 10:15:57 ÖÖ » |
|
1084s ile gözlerine yazık edersin, Scart2HDMI olayına gir bence sende  Eğer monitörünün HDMI girişi yoksa Scart2HDMI -> HDMI2VGA da oluyor. Interlaced'de titreme vs. yapmıyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1 ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #29 : Kasım 19, 2014, 10:40:44 ÖÖ » |
|
@BlitzBasic Bu ara çok masrafım oldu bilahare deneyeceğim yollardan
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|