Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 2 [3] 4   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: ACA1233/40 ve zafer  (Okunma Sayısı 25587 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #30 : Kasım 19, 2014, 12:44:44 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?

Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder

Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit  'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel.

Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.



AmiKit kurdum dün gece ama makineyi çok kastı. Sanırım PPC kartlı Amiga'lar için biçilmiş kaftan. Çözünürlük konusunda çok sıkıntı yaşadım 1084S'in kaldırabileceği modda (Pal Low Res) ikonlar kocaman ve bir pencere açtığında ekranı tamamen kaplıyor cursor tuşlarını kullanmak zorunda kalıyorsun. Interlaced modlarda da çok yoğun titreme var. Bu akşam ClassisWB 3.9'u kuracağım. Sonuçları yine yaplaşırım. Bu arada benim 3COM ethernet sanırım sizlere ömür. AmiKit ile de çalıştıramadım.

Abi senin donanım aslında çok kasmamalı. Neden öyle oldu anlamadım. Benim sistem 50MHz ama bundan farketmez sanırım. RAM olarak desen 32 MB + 2 MB kullanıyorum. Rahat açıyordu.

AmigaSYS'yi kurdum tavsiye ederim. AmiKite göre daha hızlı.

AmiKitte Morpheus ile ayarlarda workbench seçersen sistem daha da hızlanıyor haberin ola.
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #31 : Kasım 19, 2014, 13:03:50 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?

Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder

Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit  'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel.

Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.



AmiKit kurdum dün gece ama makineyi çok kastı. Sanırım PPC kartlı Amiga'lar için biçilmiş kaftan. Çözünürlük konusunda çok sıkıntı yaşadım 1084S'in kaldırabileceği modda (Pal Low Res) ikonlar kocaman ve bir pencere açtığında ekranı tamamen kaplıyor cursor tuşlarını kullanmak zorunda kalıyorsun. Interlaced modlarda da çok yoğun titreme var. Bu akşam ClassisWB 3.9'u kuracağım. Sonuçları yine yaplaşırım. Bu arada benim 3COM ethernet sanırım sizlere ömür. AmiKit ile de çalıştıramadım.

Abi senin donanım aslında çok kasmamalı. Neden öyle oldu anlamadım. Benim sistem 50MHz ama bundan farketmez sanırım. RAM olarak desen 32 MB + 2 MB kullanıyorum. Rahat açıyordu.

AmigaSYS'yi kurdum tavsiye ederim. AmiKite göre daha hızlı.

AmiKitte Morpheus ile ayarlarda workbench seçersen sistem daha da hızlanıyor haberin ola.

Peki monitör olarak ne kullanıyorsun? Benim en büyük sıkıntım çözünürlükten yana oldu çünkü. Bir de çok vaktini almazsa AmigaSYS'yi kurma aşamalarını bana kademe kademe yazar mısın @emarti şimdiden sağol
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #32 : Kasım 19, 2014, 13:43:40 ÖS »

@AmigaMania

Bence LCD TV kullan monitör olarak. RGB skart ile gayet temiz görüntü elde edersin (en azından 640x512 modu titremesiz alırsın).
Logged
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #33 : Kasım 19, 2014, 14:45:25 ÖS »

@AmigaMania

Bence LCD TV kullan monitör olarak. RGB skart ile gayet temiz görüntü elde edersin (en azından 640x512 modu titremesiz alırsın).

Ben de böyle kullanıyorum
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #34 : Kasım 19, 2014, 15:03:45 ÖS »

Yaw yeni aldık 1084S'i satılığa mı çıkaralım şimdi Kahkaha
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #35 : Kasım 19, 2014, 15:33:48 ÖS »

Yaw yeni aldık 1084S'i satılığa mı çıkaralım şimdi Kahkaha

Oyunlar falan için bir kenarda dursun, o nostaljiyi yaşamak için. 1084'deki 'orijinal' Amiga sesini LCD'den alamazsın
Logged
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Kasım 19, 2014, 15:46:32 ÖS »

@AmigaMania OS3.9 sonrasında BoingBag Updatelerini kuracak mısın?


Kanıma girdin direk AmiKit kuracağım bu akşam. Umarım 3COM ethernet çalışır da kafam rahat eder


Valla ben de AmigaSYS yi indirdim AmiKit  'e kıyamadım. Başka partisyona AmigaSYS'yi kurdum. 3.1 üzerine kurdum. OS3.9 üzerine olmadığından daha hızlı ama AmiKit program fazlalığı yok. Amikit OS3.9 üzerine kurulduğundan mıdır bana daha bir hoş geldi. Bu da güzel.

Farklı partisyona kurdum demiştim. HDToolBox ile partisyon boot özelliğini değiştirerek hangisini istiyorsam boot ediyorum şimdilik.




AmiKit kurdum dün gece ama makineyi çok kastı. Sanırım PPC kartlı Amiga'lar için biçilmiş kaftan. Çözünürlük konusunda çok sıkıntı yaşadım 1084S'in kaldırabileceği modda (Pal Low Res) ikonlar kocaman ve bir pencere açtığında ekranı tamamen kaplıyor cursor tuşlarını kullanmak zorunda kalıyorsun. Interlaced modlarda da çok yoğun titreme var. Bu akşam ClassisWB 3.9'u kuracağım. Sonuçları yine yaplaşırım. Bu arada benim 3COM ethernet sanırım sizlere ömür. AmiKit ile de çalıştıramadım.


Abi senin donanım aslında çok kasmamalı. Neden öyle oldu anlamadım. Benim sistem 50MHz ama bundan farketmez sanırım. RAM olarak desen 32 MB + 2 MB kullanıyorum. Rahat açıyordu.

AmigaSYS'yi kurdum tavsiye ederim. AmiKite göre daha hızlı.

AmiKitte Morpheus ile ayarlarda workbench seçersen sistem daha da hızlanıyor haberin ola.


Peki monitör olarak ne kullanıyorsun? Benim en büyük sıkıntım çözünürlükten yana oldu çünkü. Bir de çok vaktini almazsa AmigaSYS'yi kurma aşamalarını bana kademe kademe yazar mısın @emarti şimdiden sağol


@AmigaMania abi şu linkteki step 2 ile kurulumu yaptım. Aslında OS3.9 winuae üzerinde kurdum. Sonrası AmiKiti AMiga üzerinde direkt step 2 deki gibi install iconuna tıklayıp kurdum. Uzun sürüyor kurulum o kesin.

Adres şudur: http://real.amiga.sk/downloads.htm
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #37 : Kasım 19, 2014, 15:51:44 ÖS »

@emarti AmigaSYS kurulum aşamalarını bekliyorum
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #38 : Kasım 19, 2014, 15:59:02 ÖS »

Abi AmigaSYS daha basit şöyle ki:

WB3.1 disketin olacak Kurulumda Workbench ve Extras disketleri gerekiyor. Boş bir partisyon oluştur ve hdtools ile boot özelliğini işaretle.

Sonra Bu boş partisyona bir şekilde indirdiğin arşiv içeriğini kopyalayıp boot ediyorsun. Sana wb disketlerini takmanı istiyor sonra kurulum tamamlanıyor. Uzun sürmüyor. Hızlı çalışıyor. Ben beğendim.
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #39 : Kasım 21, 2014, 10:51:59 ÖÖ »

Abi AmigaSYS daha basit şöyle ki:

WB3.1 disketin olacak Kurulumda Workbench ve Extras disketleri gerekiyor. Boş bir partisyon oluştur ve hdtools ile boot özelliğini işaretle.

Sonra Bu boş partisyona bir şekilde indirdiğin arşiv içeriğini kopyalayıp boot ediyorsun. Sana wb disketlerini takmanı istiyor sonra kurulum tamamlanıyor. Uzun sürmüyor. Hızlı çalışıyor. Ben beğendim.

Sözünü tuttum, kurdum AmigaSYS hakikaten hem pratik hem de kullanışlı. Pal High Res Interlaced modda da titreme var ama çok rahatsız edici değil. Boot ekranı da çok fiyakalı
Lakin Ethernet kartımı yine tanıtamadım :S
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #40 : Kasım 21, 2014, 16:59:56 ÖS »

Boot ekranındaki resmi sevmedim ben. Photoshop da kendim hazırladım bi tane iff olarak Amiga formatında kaydettim onu kullanıyorum.

Benim turbo kartı direkt kurulumda tanıdı. Daha doğrusu listede vardı. Güzel hızlı ve boot sırasında recoverable alert sorunu yok yada benzeri

Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #41 : Kasım 21, 2014, 17:05:12 ÖS »

Amiga'nın boot ekranı olsa olsa bu olur.

http://files.e-turay.com/Amiga/Pictures/Survivor.iff


Farklı boyutları için: https://www.google.com.tr/search?tbm=isch&q=amiga+survivor
« Son Düzenleme: Kasım 21, 2014, 17:07:34 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #42 : Kasım 21, 2014, 18:10:03 ÖS »

Bizim kasa bunu kaldırmaz
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #43 : Kasım 21, 2014, 19:33:07 ÖS »

Bizim kasa bunu kaldırmaz

Sanki 1.6 dizel motorlu Volvo S80'in otomatik şanzımanla gitmeyeceğinden bahseder gibisin
Logged
emarti
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.590


Only Amiga Makes It Possible █


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #44 : Kasım 21, 2014, 21:49:34 ÖS »

Bizim kasa bunu kaldırmaz

Sanki 1.6 dizel motorlu Volvo S80'in otomatik şanzımanla gitmeyeceğinden bahseder gibisin

Abi bu resim 24 bit derinlikte bunu 8 bite indirgemek gerek. o yüzden yaniiiiiii...
Logged

https://github.com/emartisoft My GitHUB | http://csdb.dk/scener/?id=26786 My CSDB | https://c64kernal.com Genesis

READY.
SYS(64767): EMARTI
Sayfa: 1 2 [3] 4   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: