Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga DonanımÇıldırmaya az kaldı :'(
Sayfa: 1 [2] 3   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Çıldırmaya az kaldı :'(  (Okunma Sayısı 23009 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Ocak 08, 2015, 13:13:38 ÖS »

Prism2v2 WPA destekliyor ancak onun için karta firmware atılarak WPA desteğinin yüklenmiş olması gerekiyor. Aksi takdirde Prism2v2 driver kullanılamıyor. Bu arada her kart WPA firmware atılmaya uygun değil. Soket kısmı beyaz olan kartlar (orinoco gold gibi) hardware crypto desteğine sahip olduğu için onlar destekliyor diye hatırlıyorum.

Dolayısı ile WPA destekleyen kart bulma ve karta firmware atma işi biraz alengirli Deneme yaparken WEP veya şifresiz ağ kullanmanı tavsiye ederim. Böylece kartın çalıştığından emin olabilirsin.
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Ocak 08, 2015, 13:39:52 ÖS »

Prism2v2 WPA destekliyor ancak onun için karta firmware atılarak WPA desteğinin yüklenmiş olması gerekiyor. Aksi takdirde Prism2v2 driver kullanılamıyor. Bu arada her kart WPA firmware atılmaya uygun değil. Soket kısmı beyaz olan kartlar (orinoco gold gibi) hardware crypto desteğine sahip olduğu için onlar destekliyor diye hatırlıyorum.

Dolayısı ile WPA destekleyen kart bulma ve karta firmware atma işi biraz alengirli Deneme yaparken WEP veya şifresiz ağ kullanmanı tavsiye ederim. Böylece kartın çalıştığından emin olabilirsin.
Kartın soket kısmı beyaz
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Ocak 08, 2015, 14:04:38 ÖS »

Kartın soket kısmı beyaz

Süper
Alttaki dökümanı takip ederek WEP ile denemeni öneririm. Kartta bir sorun yoksa mutlaka bağlantı kurabilmen lazım.

http://eab.abime.net/showthread.php?t=52235
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Ocak 08, 2015, 15:08:58 ÖS »

Kartın soket kısmı beyaz

Süper
Alttaki dökümanı takip ederek WEP ile denemeni öneririm. Kartta bir sorun yoksa mutlaka bağlantı kurabilmen lazım.

http://eab.abime.net/showthread.php?t=52235

Çok teşekkürler deneyeceğim akşam, haberdar ederim durumu
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #19 : Ocak 08, 2015, 15:34:15 ÖS »

Kartın soket kısmı beyaz

Süper
Alttaki dökümanı takip ederek WEP ile denemeni öneririm. Kartta bir sorun yoksa mutlaka bağlantı kurabilmen lazım.

http://eab.abime.net/showthread.php?t=52235


Bu arada şurada ifade edilen, "•   SSID is the name of your Network, mine is BeBox KEY is the 10 digit network key that you use to connect, I did not enter any dashes or spaces in the key. **Some people have reported problems with Alphanumeric keys, so you may need to change your key to Numeric only however my key is Alphanumeric**
•   Your network security must be WEP, WPA is not support by the Prism2 driver."

Benim WEP şifremle ilgili özel birşey yapmam gerekiyor mu?
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #20 : Ocak 08, 2015, 15:58:12 ÖS »

WEP key içinde boşluk, tire vs. kullanma demiş. şifre olarak 0101010101 kullan bence garanti olsun
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #21 : Ocak 08, 2015, 16:14:14 ÖS »

Ufak bir hatırlatma. Bağlantıyı bir kez WEP kullanarak çalıştırdıktan sonra, firmware güncelleyerek WPA'ya geçmeye bakın. Eğer olmuyorsa, modemden whitelist yöntemiyle bilinen MAC adresleri haricinde bağlantıyı engelleyin. WPA2 şifreleri bile çok kolay kırılıyor. WEP şifrelerini kırmaksa çocuk oyuncağı gibi bir şey.
Logged

wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #22 : Ocak 08, 2015, 16:22:12 ÖS »

Onu söylemeyi unutmuşum, hatırlattığın iyi oldu

Bu iş için ayırdığım Access Point üzerinde MAC filtering ile sadece Amiga'da kullandığım kartların MAC id'lerini koydum.

@AmigaMania bağlantı problemini çözünce WEP kullanmaya devam edersen sen de benzer bir yol izleyebilirsin.
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #23 : Ocak 08, 2015, 18:25:42 ÖS »

Onu söylemeyi unutmuşum, hatırlattığın iyi oldu

Bu iş için ayırdığım Access Point üzerinde MAC filtering ile sadece Amiga'da kullandığım kartların MAC id'lerini koydum.

@AmigaMania bağlantı problemini çözünce WEP kullanmaya devam edersen sen de benzer bir yol izleyebilirsin.
An itibariyle paylaştığın linkteki yönergeleri izleyerek C:SetPrism2Defaults SSID Amiga KEY abitix38 olarak girdim ve sonuç şundan ibaret:


* IMAG0675.jpg (22.59 KB, 599x338 - Görüntüleme: 1420 kez.)
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Ocak 08, 2015, 19:13:07 ÖS »

Ufak bir hatırlatma. Bağlantıyı bir kez WEP kullanarak çalıştırdıktan sonra, firmware güncelleyerek WPA'ya geçmeye bakın. Eğer olmuyorsa, modemden whitelist yöntemiyle bilinen MAC adresleri haricinde bağlantıyı engelleyin. WPA2 şifreleri bile çok kolay kırılıyor. WEP şifrelerini kırmaksa çocuk oyuncağı gibi bir şey.
Teşekkürler üstad
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #25 : Ocak 08, 2015, 20:19:14 ÖS »

Çalışmaması çok enteresan. Kullandığın arşivlerde mi problem var acaba? Ekte benim kullandıklarım var. Onlarla da dene istersen.

http://www.filedropper.com/amigainternet
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #26 : Ocak 08, 2015, 20:23:39 ÖS »

Temiz bir ClassicWB kurulumu yapayım hemen değil mi?
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
AmigaMania
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 517


Guru Meditation


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #27 : Ocak 08, 2015, 20:34:04 ÖS »

Temiz OS kurulumu yapmadan önce SetPrism2 komutunu bir daha işledim SS'ye senin gönderdiğin dosyalarla da az önce paylaştığı screenshottaki hatayı aldım.
Logged

C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG
C= Commodore A1200/060
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #28 : Ocak 08, 2015, 20:41:13 ÖS »

Parametreleri kontrol edip tekrar dene istersen... Aldığın hatayla ilgili şöyle bir yorum var:

That error is because your still trying to use the old prisma command. You need to remove it from startup.

If you really want to use the old prism2.device (WEP only), an error from SetPrism2Defaults usually means it was given the wrong parameters.

Gönderdiğim dosyadaki prism2.device dosyasını Devs: altına kopyalamıştın değil mi?
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #29 : Ocak 08, 2015, 20:43:03 ÖS »

Eğer parametreler doğruysa (ki öyle gibi) prism2v2'ye ait prism2.device kullanımda gibi gözüküyor.
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
Sayfa: 1 [2] 3   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: