Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıOyun KonsollarıYazılım projesi - Sega Master System emulatörü
Sayfa: 1 2 3 [4]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Yazılım projesi - Sega Master System emulatörü  (Okunma Sayısı 24332 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
amenofis
Üye
**
Mesaj Sayısı: 48


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #45 : Mart 29, 2019, 20:22:56 ÖS »

@evreno

https://yadi.sk/d/RxZrtVyz1rsS7Q

Şunu denermisin. dll gerekmiyor. VS ile full static derleme.

Program açılıyor yine pencereler geliyor sonra çalışmayı durdurdu hatası ile kapanıyor
Dll için hata vermedi ama
Şunu tam olarak netleştirebilir miyiz sorunun kaynağını bulma açısından.

Hiçbir butona tıklamadan mı kapanıyor?
Eğer öyleyse açıldıktan ne kadar süre sonra kapanıyor.
Açtıktan sonra hiç mouse oynatmazsak ne oluyor? Bekliyor mu yoksa yine aynı sürede kapanıyor mu?
Logged
amenofis
Üye
**
Mesaj Sayısı: 48


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #46 : Mart 29, 2019, 20:36:18 ÖS »

Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş.
Garip bir sorum var Kahkaha Emülatör 4k yani 3840x2160p çözünürlükte çalıştırılabilir mi?
Bazı NES emülatörleri çalışıyor ve oradaki keskinlik hoşuma gidiyor
Her çözünürlükte çalışır ama çözünürlük ölçekleme algoritmasına bağlı olarak belli bir noktadan sonra görüntü tanınamaz hale gelir.

Bu emulatörde opengl'in kendi donanımsal ölçeklemesini kullanıyoruz mesela. Çok hızlıdır ama kalitesi bu işler için özelleşmiş algoritmaların yanında, özellikle yüksek çözünürlüklerde çok düşük kalır.

Master Systemde değil ama kısmetse daha geniş çaplı bir emulatör çalışması yaparsam eagle, hqx, bzr gibi ultra kaliteli algoritmalar kullanacağım kesin.
Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.264



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #47 : Mart 29, 2019, 21:04:35 ÖS »

Evet hiçbir tuşa tıklamadan kapanıyor
Hatta açarken enter ile açtım mouse a dokunmadım yine birkaç saniye sonra kapanıyor

Bu arada kabine yükledim çalıştırmak istediğimde gettickcount64 hatası veriyor
sistem xp 64 bit
Logged
amenofis
Üye
**
Mesaj Sayısı: 48


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #48 : Mart 29, 2019, 21:20:40 ÖS »

Evet hiçbir tuşa tıklamadan kapanıyor
Hatta açarken enter ile açtım mouse a dokunmadım yine birkaç saniye sonra kapanıyor

Bu arada kabine yükledim çalıştırmak istediğimde gettickcount64 hatası veriyor
sistem xp 64 bit

Ama segmentation fault mu yoksa pencere yanıt vermiyor hatası mı? Birkaç saniye dediğine göre yanıt vermiyor hatası gibi.

Elinde farklı sistemler varsa en sonki statik derlenmiş olanı da denermisin.
Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.264



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #49 : Mart 29, 2019, 21:28:45 ÖS »

ok son verdiğin çalıştı
sorun yok
bu arada xp gettickcount64 ü desteklemiyormuş
bu fonksiyon senin kod ile alakalı mı yoksa diğer dll ler ile mi ilgili
Logged
amenofis
Üye
**
Mesaj Sayısı: 48


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #50 : Mart 29, 2019, 21:42:08 ÖS »

Ben o şekilde bir fonksiyon kullanmadım. QueryPerformansCounter kendi içinde onu kullanmış demekki. Bunun SDK ile ilgisi olabilir. Windows 10 SDK xp desteklemiyor gibi şeyler okudum. Demekki windows 7 sdk ile derleyeceğiz.

Ha bu arada çalıştı dediğin windows 10 da mı çalıştı?
« Son Düzenleme: Mart 29, 2019, 21:43:44 ÖS Gönderen: amenofis » Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.264



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #51 : Mart 29, 2019, 21:45:44 ÖS »

evet windows 10 da çalıştı
Logged
Sayfa: 1 2 3 [4]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: