@orchid, öncelikle tebrikler, arcade kabinin hayırlı olsun... Ayrıca piyasadan bulduğun bir kabinle birlikte bir J-PAC de bulman şaşırtıcı derecede bir şans, bunu belirteyim...
Cengiz ve mesa'nın önerilerine ek olarak senin geri dönüşlerini de değerlendirerek yaşadığın sorunu ve ne gibi bir sonuç beklemen gerektiğini kısaca anlatayım;
- J-PAC üzerinde bir "jumper" olması lazım, 15Khz, 24Khz, 31Khz yazan. O hangi pozisyonda önce ona bak. Bu jumper arcade monitörü korumak için var. Eğer monitörün sadece 15Khz'i destekleyen bir modelse bu jumper'ı 15Khz moduna alıyorsun ki PC 15Khz'lik sinyal gönderene kadar arcade monitöre giden video'yu kesiyor. Soft15Khz de kullansan PC'Nin boot ekranları ve Windows logo ekranı VGA (640x480p) yani 31Khz'lik yatay tarama hızındadır.
- J-PAC'in "yalandan" downscaler'ı aslında sadece kaymayı engelleyecek kadar uyduruk bir şey (ki zaten Ultimarc bunu inkar etmiyor). Eğer monitörün 15Khz'lik bir monitörse ekranda yan yana 2 tane görüntü görürsün (mesa'nın dediği gibi). J-PAC basitçe 2 yatay tarama sinyalini birleştiriyor (2 satırı yanyana gösteriyor) böylece 31Khz'lik yatay tarama sinyali çok kaba bir şekilde 15Khz'e indirgeniyor. Etkisi ise 2 satır birleştiğinden yan yana 2 ekran görüntüsü

PC'ye soft15khz kurana kadar (ki orada yaşadığın soruna da geleceğim - sonra) bu şekilde (2 x yanyana desktop) bir görüntü al önce. Bunun için de çözünürlüğünü 640 x 480'e indir (mesa'nın önerdiği gib). 800x600 çözünürlük 31Khz'den de fazla!!! Yani J-PAC frekansı 2'ye bile bölse arcade monitör yine yakalayamaz görüntüyü ;
Bu ayaraları yaptıktan sonra eğer kayma varsa cengiz'in önerdiği gibi şase ayarları ile hafif hafif oynayarak çift ekran görüntüsünü sabitle...
Sonrasını oraya geldiğinde konuşuruz...