ha bir de doğru ekran kartına yükleyip yükleyemediğinden emin olman lazım. Onboard karta yüklemiş olmayasın soft15Khz'i?
ATI Radeon HD 5450'ye yüklüyorum. Yanlış olacağını sanmıyorum yan infoda bilgileri okudum sorun yok gibi gözüküyor. Aktive oluyor 15khz.
2 seçenek var. ATI RADEON HD 5450 ve isimsiz ikon var sadece butonu aktif olabiliyor onda da ekran kartının bilgileri var aynısı ATI RADEON HD 5450'nin. Yoksa ona mı yükleyeceğim valla aklım ermedi bu işe. :S
Evet dektop yinede geliyor tam fail içindeyim.

bir de çift DVI çıkışlıysa hangi çıkışa yüklediğin önemli. Soft 15 khz doğru yüklendiyse PC monitör açılmayacaktır.
15khz kuruyorum sonra PC restart atıyorum PC açılıyor görüntü geliyor desktop yani. Ama desktop'da görüntü çamur gibi.
