|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #150 : Haziran 07, 2014, 17:33:31 ÖS » |
|
ben iş yeri adresini değil ünvanı kastetmiştim. Ltd.Şti. v.s. yazmayın. DHL direk ticariye sokuyor o zaman... @orchid, bu tracking olayına çok takılma bence. sakınılan göze çöp batar diye bir söz vardır biliyorsun. ben eğer varsa tracking no'su olmayan seçenekleri seçerim hep. bugüne kadar kargom kaybolmadı(tahtaya vurayım) 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #151 : Haziran 07, 2014, 17:38:37 ÖS » |
|
Emlak yazdım sadece. O kadar açılamadım henüz kendi yağımla kavruluyorum.  Aynen sakınan göze çöp batar ama birkaç senedir böyle karamsar mode: on durumundayım. Yenemedim bir türlü.  Haftaya elime geçerse detaylı bir anlatım yaparım. MAME, NAOMI, 3D oyunlarda performansı nedir ne değildir diye. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #152 : Haziran 07, 2014, 19:38:07 ÖS » |
|
Naomi yi biraz beklersin joystick ayarlari tam oturmadi taito nun oyunlari guzel onlarida indir tavsiye ederin
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #153 : Haziran 07, 2014, 21:40:38 ÖS » |
|
Naomi yi biraz beklersin joystick ayarlari tam oturmadi taito nun oyunlari guzel onlarida indir tavsiye ederin
MAME işi olsunda NAOMI ve 3D retro oyunlar en son aşama. Teşekkürler.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #154 : Haziran 08, 2014, 21:50:27 ÖS » |
|
https://www.youtube.com/watch?v=ePVURxykGKI&feature=youtube_gdata_player Ben bir şey sormak istiyorum bu videodaki görsel menü nasıl oluyor ben mesela sadece mame de kullanacağim ayrı bir pc topluyorum cihazı açar açmaz direkt mame açılmasını istiyorum Yada diyelim mame tabanlı kabin yaptım kabinde power dediğim an klavye ve mouse kullanmadan çalışmasını istiyorum ne yapmam gerekiyor?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #155 : Haziran 08, 2014, 21:59:53 ÖS » |
|
Yavuz sor onun makinesi ole aciliyorrr
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #156 : Haziran 08, 2014, 22:09:07 ÖS » |
|
https://www.youtube.com/watch?v=ePVURxykGKI&feature=youtube_gdata_player Ben bir şey sormak istiyorum bu videodaki görsel menü nasıl oluyor ben mesela sadece mame de kullanacağim ayrı bir pc topluyorum cihazı açar açmaz direkt mame açılmasını istiyorum Yada diyelim mame tabanlı kabin yaptım kabinde power dediğim an klavye ve mouse kullanmadan çalışmasını istiyorum ne yapmam gerekiyor? Bahsettiğin menülere frontend deniyor. Mame aslında komut satırında çalışan bir program. Mame32 (ve64) ise official Windows frontendleri. Senin joysitck destekli bir frontend kurman gerekli. Mame'in açılışta yüklenmesinin iki yöntemi var. Basit yöntem startup'a yerleştirmek. Bunun için windows+r/msconfig yazıp Mame'i startup listesine eklemen yeterli. Zor olan yöntem registry'de shell ayarı vardır. shell=explorer yazan kaydı bulup Mame'i işeret edecek şekilde değiştirirsen açılışta windows açılışta explorer'ı yerine Mame çalışır. Bu şekilde açtıktan sonra esplorer kullanman gerektiğin task maneger'dan explorer'ı çalıştırabilirsin.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #157 : Haziran 08, 2014, 22:23:11 ÖS » |
|
https://www.youtube.com/watch?v=ePVURxykGKI&feature=youtube_gdata_player Ben bir şey sormak istiyorum bu videodaki görsel menü nasıl oluyor ben mesela sadece mame de kullanacağim ayrı bir pc topluyorum cihazı açar açmaz direkt mame açılmasını istiyorum Yada diyelim mame tabanlı kabin yaptım kabinde power dediğim an klavye ve mouse kullanmadan çalışmasını istiyorum ne yapmam gerekiyor? bu videodaki sanırım vatandaşın kendi yaptığı bir yazılım arayüz vede güzel bir arayüz olmnuş vericeğini yada bulabiliceğini sanmıyorum şimdi senin istediğin ölabilir ben arayüz olarak mameuifx64.exe kulanıyorum bunun oyun kolu ile oyunları seçmek gibi bir özelliği mevcut oyundan çıkarken bir tek esc tuşuna ihtiyaç duyuyor ama yarlanabilir sanırım yani bunu başlangıça atarsam windows açıldıktan sonra bunu başlangıça koyarsam olabilir hatta windowssun expolorer ini kapatıp sadece bu çalıştırılabilir yani yapılabilir ama uğraşman şazım biraz sonuçta olur.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #158 : Haziran 08, 2014, 22:47:25 ÖS » |
|
@kirkoryan, o videodaki hyperspin.
FE'lerin hepsinde bilgisayar açıldığında otomatik olarak kendini çalıştırma seçeneği vardır zaten.
Ben GameEx FE kullanıyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #159 : Haziran 08, 2014, 22:56:03 ÖS » |
|
Teşekkür ederim wizofwor ve ibo1973 mame yi çalıştırdım laptop a win7 64 bit kurdum mame deki roms klasörüne bütün romları attım oyunların çok azı çalışıyor bir çoğu çalışmıyor sebep ne olabilir sizce bu arada arayüz içinde dediklerinizi denicem Benim asıl amacım mame bartop kabin yapmak ama önce mame yi istediğim gibi çalıştırıp kabin işine ondan sonra başlıcam kullanıcam pc hazır sayılır sadece lcd monitör ayarlamam lazım acaba monitor 19" wide screen mi yoksa kare mi onda kararsızım hangisi daha kullanıslı olur sizce? Wizofwor senin kabinde kullanmış olduğun joystick seti nasıl kullanışlımı tavsiye edersen bende aynı setten sipariş vericem
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #160 : Haziran 08, 2014, 22:58:02 ÖS » |
|
@kirkoryan, o videodaki hyperspin.
FE'lerin hepsinde bilgisayar açıldığında otomatik olarak kendini çalıştırma seçeneği vardır zaten.
Ben GameEx FE kullanıyorum.
Sağol yavuzg onada bakıyım ayrıca senin bilgilerin doğrultusunda sendende yardım istiyorum joystick ve buton konusunda ne tavsiye edersin çinli kardeşlerimizden kimden alışveriş yapayım birde küçük bir devre var joystick ve butonları klavyeye adapte etmek için nasıl bir şeydir uyum konusunda sıkıntısı var mıdır?
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Haziran 08, 2014, 23:05:00 ÖS Gönderen: kirkoryan »
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #161 : Haziran 08, 2014, 22:59:36 ÖS » |
|
@kirkoryan, sağdan soldan bulduğun ROM'lar (daha çok bios'lar) genellikle MAME'in farklı sürümleri için tasarlandıklarından çalışmazlar. Üstelik bazı oyunlar için emule edilen makinenin BIOS ve varsa diğer dosyalarını da ROM folder'ına koymalısın.
MAME ROM set diye aratırsan google'da MAME'in son sürümü için ROM'ları güncel tutarak ROM SET'ler hazırlayan siteler bulabilirsin.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #162 : Haziran 08, 2014, 23:06:54 ÖS » |
|
Teşekkür ederim wizofwor ve ibo1973 mame yi çalıştırdım laptop a win7 64 bit kurdum mame deki roms klasörüne bütün romları attım oyunların çok azı çalışıyor bir çoğu çalışmıyor sebep ne olabilir sizce bu arada arayüz içinde dediklerinizi denicem Benim asıl amacım mame bartop kabin yapmak ama önce mame yi istediğim gibi çalıştırıp kabin işine ondan sonra başlıcam kullanıcam pc hazır sayılır sadece lcd monitör ayarlamam lazım acaba monitor 19" wide screen mi yoksa kare mi onda kararsızım hangisi daha kullanıslı olur sizce? Wizofwor senin kabinde kullanmış olduğun joystick seti nasıl kullanışlımı tavsiye edersen bende aynı setten sipariş vericem
ya yaş ilerledikçe hafızamda ufalıyor sanki hatırlamak daha zorlaşıyor 6-7 ay kadar yada biraz dah fazla zaman önce yaptığım şeyleri hatırlamak zor geliyor yanlış hatırlmaıyor isem bendede aynı sorun vardı çözüm olarakta internetten çeşitli bios romları bulmuştum onları atınca (baya bi buldum ama) çalışmaya başlamıştı sanırım sendeki sorunda bu dur bazılarının çalışıp bazılarının çalışmama sebebi nerden ne bulcam dersen eğer gene yanılmıyor isem mameuifx açtığında sol tarafta çıkan yazılar arasında bios kısmı var o kısma bak eksiklerini sanırım ordan anlıyıp internetten bulup giderebilirsin.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #163 : Haziran 08, 2014, 23:07:34 ÖS » |
|
@kirkoryan, sağdan soldan bulduğun ROM'lar (daha çok bios'lar) genellikle MAME'in farklı sürümleri için tasarlandıklarından çalışmazlar. Üstelik bazı oyunlar için emule edilen makinenin BIOS ve varsa diğer dosyalarını da ROM folder'ına koymalısın.
MAME ROM set diye aratırsan google'da MAME'in son sürümü için ROM'ları güncel tutarak ROM SET'ler hazırlayan siteler bulabilirsin.
Elimdeki romları set halinde torrent ten indirdim 28 gb ve içinde MAMEUI64 vardı
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #164 : Haziran 08, 2014, 23:12:12 ÖS » |
|
Kimbilir kim koymuştur onu torrent'e  MAME'i "güncel" tutmak bir kabustur. Birileri bu zahmetli işi bir yerlerde yapıyor. Ben bi ara kastırıp bu ROM set'lerden birini (MAME 147 için olanı) seneler önce indirmiştim (1 hafta falan sürmüştü sanırım). Benim kabinde şu an 8000 oyun var çalışan. 8000'inin de çalıştığını nereden biliyorsun diyebilirsin; MAME'de çalışan ROM'ları test et diye bi seçenek var. 1-2 gün sürmüştü diye hatırlıyorum bu testin  Hey gidi günler... Bir daha yap desen ASLA  Şu an ben kabindeki MAME sistemime dokunmuyorum...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|