Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
merhaba
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: merhaba (Okunma Sayısı 5283 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mrmojorisin
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.014
merhaba
«
:
Ocak 31, 2015, 14:04:36 ÖS »
85'in mart ya da nisanıydı.bir akşamüstü eve geldiğimde salonda amstrad görmüştüm. Babam hoş bir sürpriz yapmıştı ancak benim yaptığım ilk şey amstrad'ı herşeyine dikkat ederek tekrar paketleyip uzun ikna çalışmaları sonucu dosdoğru aldığı beyaz eşyacıya iadeye gitmiştik
amstradı iade ederek c-64'üme kavuşmuştum.
C-64'ün içinde commodore logolu içinde 10 adet oyun bulunan kasedinden ilk oynadığım oyun wizard of wor'du. Sanırım sırf o kasette bulunan wizard of wor, black hawk, burger time ve river raid gibi oyunlar yüzünden commodore'un ilk dönem oyunlarını daha çok sevmişimdir ki immposible mission'un yeri ayrıdır
o zamanlar Karşıyaka'da en büyük arşivi olan tek bilgisayarcı eski elif sineması sokağındaki pinokyo bilgisayardı. Yaz tatili boyunca elimize geçen tüm parayı ve zamanı orda geçirirdik ki oyun çektirmek o kadar da kolay değildi. Elimizde teypler (kafa ayarıyla uğraşıp vidayı yalamama yapmamak için) yüzlerce oyun arasından oyun seçip bazen saatelerce sıra gelmesini beklerken kurulan arkadaşlıklar. Asla commodore'umuz olduğunu kimseye söylemezdik ki joysticklerimiz sağlam kalsın
)
ne yazıkki 1 mhz 64k bilgisayarın verdiği hazzın yanına 5 ghz 16 gb ram makina yaklaşamıyor bile.
Logged
joker_
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.120
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #1 :
Ocak 31, 2015, 14:17:28 ÖS »
mrmojorisin hoşgeldin;
Amstrad da iyi bir bilgisayardır. Tabii commodore kadar populer olamadı, orası ayrı
Aslında hepimizin anılarının o kadar çok ortak yönü varki. Bir başkasının anılarını okurken, bir bakıma kendi anılarımızı tazelemiş oluyoruz.
Logged
AmigaFUN
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.160
MC68060 inside!
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #2 :
Ocak 31, 2015, 14:19:42 ÖS »
Hoşgeldiniz.
Logged
AmigaAmigaAmiga
byeni
Üye
Mesaj Sayısı: 457
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #3 :
Ocak 31, 2015, 19:36:23 ÖS »
Hoş geldin mrmojorisin. Anlattıklarınla bende o günlere Pinokyo bilgisayar, Tamer Kırtasiye, Barış bilgisayarda, kaset, disk doldurtmak için koşturduğumuz günlere döndüm. Herkeste Commodore, Amiga varken ben inatla ilkönce Sinclair arkasından Atari hastalığına tutulmuştum, oyun bulmak commodore göre zor olduğundan hep yurtdışına gidenlere yalvarmakla geçerdi zamanım. Dediğin gibi o makinalardan aldığımız hatta commodore PC-I'den aldığım zevki şimdiki makinalardan alamıyorum.
Neyse, bende Karşıyaka'dayım görüşmek isterim.
Logged
Selim7
Üye
Mesaj Sayısı: 264
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #4 :
Ocak 31, 2015, 19:51:12 ÖS »
Hoşgeldiniz. Anılarınız çok güzel.
«
Son Düzenleme: Ocak 31, 2015, 19:57:43 ÖS Gönderen: Selim7
»
Logged
SEGA ST-V
asit
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 568
Ynt: merhaba
«
Yanıtla #5 :
Ocak 31, 2015, 19:56:16 ÖS »
hoşgeldin
Logged
Amiga 500
C64
Ps1
Ps2
Atari 2600
Sega mega drıve 2
Xbox 1
Xbox 360
Nintendo wii
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları