|
eins
|
 |
« Yanıtla #150 : Ağustos 10, 2016, 11:24:04 ÖÖ » |
|
E zaten prototip PCB'ler bitti şimdiden o zaman.  10 tane gelecek.
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
LW3D
|
 |
« Yanıtla #151 : Ağustos 10, 2016, 11:32:38 ÖÖ » |
|
Bir hata yaparak facebook'da paylaştım  önceden lehimli diyip, paylaşmalıydım...benim hatam..benim hatam...benim... patates...  Çok güzel görünüyor...Tekrar emeklerin için, çaban için çok teşekkürler..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #152 : Ağustos 10, 2016, 11:36:15 ÖÖ » |
|
Bir hata yaparak facebook'da paylaştım  önceden lehimli diyip, paylaşmalıydım...benim hatam..benim hatam...benim... patates...  Çok güzel görünüyor...Tekrar emeklerin için, çaban için çok teşekkürler.. Teşekkür ederim. Yani daha sipariş falan yok ortada da yaparsam bir tane sana ayırırım tabiki. 
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #154 : Ağustos 10, 2016, 13:41:13 ÖS » |
|
@joker, hatırlıyor musun bu forumda ilk seninle tanışmıştık söğütlüçeşme metrobüs durağında. Sen de yakında bir kabin yaparsın demiştin çay içerken. Haklı çıktın... 
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #155 : Ağustos 10, 2016, 14:43:06 ÖS » |
|
@joker, hatırlıyor musun bu forumda ilk seninle tanışmıştık söğütlüçeşme metrobüs durağında. Sen de yakında bir kabin yaparsın demiştin çay içerken. Haklı çıktın...  evet abi, o zaman hayal gibi gelmişti sana
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Cengiz Demir
|
 |
« Yanıtla #156 : Ağustos 10, 2016, 17:03:13 ÖS » |
|
@joker_ hani belki, delimawi' ye, "Kabinden sonra da, bi pinball yaparsın." demişsindir. Bi hafızayı zorlasan 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Lionheart
|
 |
« Yanıtla #157 : Ağustos 10, 2016, 21:19:49 ÖS » |
|
2 Adette ben almak isterim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
brkemreoglu
|
 |
« Yanıtla #158 : Ağustos 10, 2016, 22:55:50 ÖS » |
|
bugun yanlız oturmuş yemek yiyordum sizin projeyi düşünüyordum çalışma alanlarının fotolarını falanda paylaşmıştınız onlarıda görmüştüm. sonra dedim kendi kendime bu adam yakında 3d yazıcı yaptım diye çıkarsa hiç şaşırmam dedim  harika ilerliyor projeniz elleirnize sağlık
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #159 : Ağustos 10, 2016, 23:28:13 ÖS » |
|
Teşekkürler. Evet 3D Printer projem de var. Özgün tasarımı neredeyse bitti. Ama bu ara retro dünyasına derinlemesine daldığımdan uzun zamandır finalize edip başlayamadım. Benim yapacağım 3d printer DLP denilen, UV ışık ile projeksiyon yöntemi ile sıvı ham maddeyi katmanlar halinde sertleştiren bir model olacak. Bu ara Doberman, megaOne, HDMI64, Kabin en son da VGA16 derken yarım kalan proje sayısı çok arttı. KAbin bittikten sonra artık yeni projeye geçmeyeceğim, varolanları temizleyip, 3D Printer projesine başlayacağım. Yapacağım 3D Printer'a ait kaba tasarım bu şekilde.   
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
brkemreoglu
|
 |
« Yanıtla #160 : Ağustos 10, 2016, 23:31:51 ÖS » |
|
bu kadar hızlı olmasına şaşırdım 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
perpetual_007
|
 |
« Yanıtla #161 : Ağustos 11, 2016, 00:36:12 ÖÖ » |
|
Süper kelimesine yeni anlamlar katıyorsun. Ben de "VGA16 / NEO-GEO MVS Edition" bir tane istiyorum. (Kayıtlara geçmesi açısından yazayım dedim  .)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Jester
|
 |
« Yanıtla #162 : Ağustos 11, 2016, 01:19:17 ÖÖ » |
|
Olurda prototip aşamasından kalan olursa, yada daha adilane kişi başı bir adet gibi olursa bende 1 adet için talibim 
|
|
|
|
|
Logged
|
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #163 : Ağustos 11, 2016, 08:40:09 ÖÖ » |
|
Olurda prototip aşamasından kalan olursa, yada daha adilane kişi başı bir adet gibi olursa bende 1 adet için talibim  Olurda prototip aşamasından kalan olursa, yada daha adilane kişi başı bir adet gibi olursa bende 1 adet için talibim  Eğer bu şekilde olursa bende bir adet rica edebilirim
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #164 : Ağustos 11, 2016, 09:36:49 ÖÖ » |
|
VGA16 ile tahminimden daha çok ilgilenen oldu. Prototipini dizelim, düzgün çalıştığını görelim, gerekirse bir topic açıp orada ön sipariş durumuna bakar topluca parça siparişi veririz. Ama dediğim gibi bu kart üzerinde çok parça var, tek tek elle dizilmesi ciddi vakit alacak bir kart. Belki kit yaparız, ya da stecil vb yaptırıp fırında birden çok kartı aynı anda lehimlemek için tecrübesi olan arkadaşlardan destek isteriz. Ben tek başıma dizgi anlamında bu talebe cevap verebileceğimi sanmıyorum. Bu arada dün kabine macun - zımpara - astar - zımpara - ilk kat boya işlemlerini yaptım. Yavuz Abinin dediği gibi, dış kısımlara da parlak boya attım. İç kısımlar mat. Şimdi ince zımpara - boya - su zımparası - boya adımları kaldı. Fena gitmiyor... 
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|