İkinci elde gördüğüm en temiz kabinlerden birini almışsın hayırlı olsun. Hemen değil ama sistemi çalışır hale getirdikten sonra, tuşların altına fiyakalı bir altlık (renkli çıktı üstüne de plexyglass) yakışır. Kabini boyarken yanlardaki yumuşak geçme tabir edilen t-molding'lere de tecavüz etmişler. Onları da yenileyebilirsen çok daha güzel bir görünüm elde edebilirsin. T-molding montajı çok kolay ama nereden bulunur kaça alınır bilmiyorum. Bu tip detaylar hep Yavuzda.
Okuduklarımdan anladığım kadarıyla J-Pac Mame için tek başına yeterli. 3D oyunlara bulaşmayacaksan ekran kartına falan yatırım yapma bence. Aklından çıkarmaman gereken JAMMA iş işten geçtikten sonra oturtulmaya çalışılmış biraz loose bir standart. Kaba tabirle cafer bez getir durumu diyebiliriz. Üreticiler kendi sistemlerini JAMMA'ya uydurmak yerine JAMMA'yı kendilerine uydurmayı tercih ettikleri için kabinden kabine İlave tuşlar + sterio ses gibi standart dışı uygulamalar olabiliyor. Her zaman aklında olsun JAMMA ve SCART aslında standart olmayan standartlardır. (Bazı pinler boş olarabilir, farklı bağlanmış olabilir vs.)
Fotoğraftan gördüğüm, sendeki kabinde MVS kurulu ve çalışıyor. Eğer Mame'le uğraşmak istemiyorsan -ki bence olayı çözmek üzeresin- çoklu MVS oyunlarından da alabileceğini unutma. Çoklu kartların içinde aradığın çoğu oyunu bulacağından eminim.
Modifiye işine gireceğimi pek sanmıyorum. 3D oyunlar ile aram pek yok retro'da ama denemesini yapıcam ArcadeVGA gelince. Çoklu kartuş düşündüm ama sonradan MAME'e döndüm. Umarım başarılı olurum MAME'de.

Kabinden 2 resim: (saat 01:50 olmuş yahu)

Üst tarafı sökmek zorunda kaldım. Ona göre banner tarzı bir resim ayarlayacağım.

Kabinin çok güzelmiş @Orchid.Hayırlı olsun.

SNK oyunlarını seviyorsan 161 in 1 Multi MVS kartuş almanı tavsiye ederim.Ben de dahil burada kullanan birkaç arkadaşımız daha var.
Eğer Game Elf, Blue Elf, Pandora's Box... gibi multigame PCB'lerden almayı düşünüyorsan Jamma soketinde ufak bir değişiklik yapman gerekecek.Fakat CPS1, CPS2 ve CPS3 gibi sistemlerde 6 butonlu oyunları oynamak istediğinde 4, 5 ve 6. butonlar için ''Kick Harness'' kullanmak zorundasın.Elinde 6 butonlu hazır bir kabin olduğu için bazı oyunlarda ufak değişiklikler yaparak bütün oyunları oynayabilirsin.
Bu arada yukarı da turnuva düzenleyelim gibi birşeyler gözüme çarptı.Eğer King of Fighters turnuvası olursa hemen çıkar gelirim.

Değişiklikten kastın nedir ? Kick Harness nedir ayrıca ? Bu dediğin işlemler gerekli mi illa ve gerekliyse yapımı zor mu ? Kabinde 6 buton var diye olay bitiyor sanıyordum.
