Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıArcade Sistemler (Moderatör: yavuzg)Pc den yapılan atari makinaları ile ilgili araştırma bilgi fikir alma
Sayfa: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Pc den yapılan atari makinaları ile ilgili araştırma bilgi fikir alma  (Okunma Sayısı 186921 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #75 : Haziran 06, 2014, 10:34:33 ÖÖ »

Tuşlar hariç renk şeması süper.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #76 : Haziran 06, 2014, 15:19:48 ÖS »

Ekran net mı çıplak gözle?
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
mesa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 868



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #77 : Haziran 06, 2014, 15:37:08 ÖS »

Cihaz harbiden cok iyumus kaca aldin
Logged

Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
mesa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 868



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #78 : Haziran 06, 2014, 16:13:58 ÖS »

Benimde umsa bugun eve geldi pazarai saymaysak 5 gunde elime gecti hatta dun dagitima cikarmislar ama getirmediler 4 gun surdu diyelim testleri 72 ekran beko tv de yapcam bakalim beni tatmin etcekmi performans olatak
Logged

Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #79 : Haziran 06, 2014, 16:45:07 ÖS »

İkinci elde gördüğüm en temiz kabinlerden birini almışsın hayırlı olsun. Hemen değil ama sistemi çalışır hale getirdikten sonra, tuşların altına fiyakalı bir altlık (renkli çıktı üstüne de plexyglass) yakışır. Kabini boyarken yanlardaki yumuşak geçme tabir edilen t-molding'lere de tecavüz etmişler. Onları da yenileyebilirsen çok daha güzel bir görünüm elde edebilirsin. T-molding montajı çok kolay ama nereden bulunur kaça alınır bilmiyorum. Bu tip detaylar hep Yavuzda.

Okuduklarımdan anladığım kadarıyla J-Pac Mame için tek başına yeterli. 3D oyunlara bulaşmayacaksan ekran kartına falan yatırım yapma bence. Aklından çıkarmaman gereken JAMMA iş işten geçtikten sonra oturtulmaya çalışılmış biraz loose bir standart. Kaba tabirle cafer bez getir durumu diyebiliriz. Üreticiler kendi sistemlerini JAMMA'ya uydurmak yerine JAMMA'yı kendilerine uydurmayı tercih ettikleri için kabinden kabine İlave tuşlar + sterio ses gibi standart dışı uygulamalar olabiliyor. Her zaman aklında olsun JAMMA ve SCART aslında standart olmayan standartlardır. (Bazı pinler boş olarabilir, farklı bağlanmış olabilir vs.)

Fotoğraftan gördüğüm, sendeki kabinde MVS kurulu ve çalışıyor. Eğer Mame'le uğraşmak istemiyorsan -ki bence olayı çözmek üzeresin- çoklu MVS oyunlarından da alabileceğini unutma. Çoklu kartların içinde aradığın çoğu oyunu bulacağından eminim.

Modifiye işine gireceğimi pek sanmıyorum. 3D oyunlar ile aram pek yok retro'da ama denemesini yapıcam ArcadeVGA gelince. Çoklu kartuş düşündüm ama sonradan MAME'e döndüm. Umarım başarılı olurum MAME'de.

Kabinden 2 resim: (saat 01:50 olmuş yahu) 

Üst tarafı sökmek zorunda kaldım. Ona göre banner tarzı bir resim ayarlayacağım.  Masum

Kabinin çok güzelmiş @Orchid.Hayırlı olsun.

SNK oyunlarını seviyorsan 161 in 1 Multi MVS kartuş almanı tavsiye ederim.Ben de dahil burada kullanan birkaç arkadaşımız daha var.

Eğer Game Elf, Blue Elf, Pandora's Box... gibi multigame PCB'lerden almayı düşünüyorsan Jamma soketinde ufak bir değişiklik yapman gerekecek.Fakat CPS1, CPS2 ve CPS3 gibi sistemlerde 6 butonlu oyunları oynamak istediğinde 4, 5 ve 6. butonlar için ''Kick Harness'' kullanmak zorundasın.Elinde 6 butonlu hazır bir kabin olduğu için bazı oyunlarda ufak değişiklikler yaparak bütün oyunları oynayabilirsin.

Bu arada yukarı da turnuva düzenleyelim gibi birşeyler gözüme çarptı.Eğer King of Fighters turnuvası olursa hemen çıkar gelirim. Kahkaha

Değişiklikten kastın nedir ? Kick Harness nedir ayrıca ? Bu dediğin işlemler gerekli mi illa ve gerekliyse yapımı zor mu ? Kabinde 6 buton var diye olay bitiyor sanıyordum.
Logged

Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #80 : Haziran 06, 2014, 16:48:20 ÖS »

Tuşlar hariç renk şeması süper.

Tuşlar gözüme batmıyor ama NeoGeo tarzı olsada fena olmazdı hani.

Ekran net mı çıplak gözle?

Çok net. Renkler canlı ve sırıtmıyor. Keyif alıyorum oynarken.

Cihaz harbiden cok iyumus kaca aldin

Biraz pahalıya patladı ama değdi doğrusu. Kahkaha

Benimde umsa bugun eve geldi pazarai saymaysak 5 gunde elime gecti hatta dun dagitima cikarmislar ama getirmediler 4 gun surdu diyelim testleri 72 ekran beko tv de yapcam bakalim beni tatmin etcekmi performans olatak

Gözün aydın. UMSA'yı deneyip merak eden arkadaşa sen yazıcan gibi. Ben hala scart kablosu alamadım. Kahkaha
Logged

Lionheart
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 502


Arcade


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #81 : Haziran 06, 2014, 17:02:27 ÖS »

Değişiklikten kastın nedir ? Kick Harness nedir ayrıca ? Bu dediğin işlemler gerekli mi illa ve gerekliyse yapımı zor mu ? Kabinde 6 buton var diye olay bitiyor sanıyordum.

Değişiklikten kastım sadece Kabine oyunları bağladığın Jamma konnektörüne eğer 5. ve 6. butonlar için kablo çekilmediyse kablo çekmek veya yukarıda saydığım Multigame PCB'lerden alınca GND olarak bağlanan pinlerden ''27'' ve ''E'' pini 6. buton olarak ayarlamaktı.Sen eğer böyle Multigame işine girersen her türlü yardımcı oluruz.

''Kick Harness'' CPS sistemlerde kullanılan tekme tuşları için kulanılan bağlantı kablosudur.( 4 - 5 ve 6. butonlar). PCB üzerinde ki bir bağlantıdan direk olarak kabinde ki gerekli butonlara bağlanır.

6 buton ile oynanan oyunları bağlamak istersen yapman gereken işlemler var.Yukarıda verdiğim CPS örneği bunlardan birisiydi.

Yapımı zor değil.Her türlü sana yardımcı oluruz bu konuda.Bir sıkıntı yaşamazsın.
« Son Düzenleme: Haziran 06, 2014, 18:46:53 ÖS Gönderen: Lionheart » Logged
Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #82 : Haziran 06, 2014, 17:16:05 ÖS »

Tamam o halde deneme yapayım ilk olarak eğer sorun yaşarsam yardım talebinde bulunacağım. Çok teşekkürler.
Logged

wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #83 : Haziran 06, 2014, 17:46:27 ÖS »

''Kick Harness'' CPS sistemlerde kullanılan tekme tuşları için kulanılan bağlantı kablosudur.

Sana bir ip ucu olsun 'harness'ın ne olduğunu anlayana kadar bayağı bir sıkıntı çekmiştim. Kablo bağı/demeti anlamına geliyor. Benim kabin biraz farklı olduğu için bende Jamma yok mesela. Hazır aldığım kablolar yine harness diye geçiyor.

Logged

Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #84 : Haziran 06, 2014, 21:48:54 ÖS »

Bir arkadaştan ödünç VGA HD5450 uydurdum daha sonra bunu sisteme takıp CD'den driver'larını install ettim sonra 15khz çalıştırdım oradan sadece 15khz install edip PC'yi direk kapadım sonra PC'yi JAMMA'ya bağladım. Bu sefer desktop görüntüsü geldi ama ortada siyah şerit boşluk var sağlı sollu görüntü var ama o da bozuk şekilde. Birşeyi mi atlıyorum anlamadım. Bu arada J-PAC JAMMA'da jumper sadece 15khz'de.
Logged

Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #85 : Haziran 06, 2014, 21:57:01 ÖS »

640x480'e indiremedim görüntüyü ondan hala görüntü alamıyorum sanırım. QuickRes ile indiricem sanırım görüntüyü değil mi ? LCD'de QuickRes ile indirsem görüntüyü daha sonra PC'yi kapatıp JAMMA'ya bağlasam direk görüntü alıcam gibi. QuickRes'i başlangıçta otomatik çalıştırma yöntemi vardı sanki SCARTCADE konusunda. Oraya bakıcam şimdi.
Logged

kirkoryan
Ziyaretçi
« Yanıtla #86 : Haziran 06, 2014, 22:26:49 ÖS »

Herkese selam öncelikle kabinin hayırlı olsun orchid güle güle kullan
Belki biraz alakasız olacak ama ben laptop a mame kurmaya çalışıyorum ama bir türlü çalışmıyor, bugün torrentten mame romlarını indirdim 28 GB toplamda 8750 rom dosyası ve içindende MameUI64 0.149 çıktı ama çalışmıyor laptopta win7 ultimate 32 bit yüklü acaba bu mame win7 de çalışmıyor mu? Daha öncede başka bir sürüm kurmuştum ama oda çalışmamıştı MameUIFX32 0.145 kurmuştum acaba mame için en iyi işletim sistemi xp mi? Yardımlarınızı esirgemezseniz memnun olurum. 



* 20140606_221921.jpg (146.29 KB, 640x480 - Görüntüleme: 1344 kez.)
Logged
Sensation
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.557


Killer Instinct


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #87 : Haziran 06, 2014, 22:30:49 ÖS »

İşletim sistemin X86 yani 32Bit ise 64Bit uygulamalar çalışmaz. 32Bit versiyon MAME bulmaya çalış. EmuCr'den MAME'in plus versiyonunu tavsiye ederim. 32Bit sürümüde mevcut.
Logged

wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #88 : Haziran 06, 2014, 22:33:13 ÖS »

Orchid cevabı vermiş zaten. Ayrıca eğer 3GB'dan fazla ram'in varsa kesinlikle 64bit Windows kullanmanı öneririm.
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #89 : Haziran 06, 2014, 22:36:25 ÖS »

Merhaba,
Kolay gelsin.
Kullanmaya çalıştığın 64 bit, neden 32bitle denemiyorsun? ben win7 de kullanıyorum mame.
MAME32 diye aratmalısın kısaca.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Sayfa: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: