Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga YazılımAmiga assembler Çalışmalarım
Sayfa: 1 ... 8 9 [10] 11   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga assembler Çalışmalarım  (Okunma Sayısı 107210 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #135 : Eylül 18, 2023, 18:00:43 ÖS »


    Uzun bir aradan sonra  birde pang oyunu  patlatım.Ortalık şenlensin. :DSuper pang oyundaki  istanbul leveldeki arka planı kullandım.Şu super pang arcade oyunu bir amigaya ocean firması yapmadı. Çok kırgınım.   Ama olsun .  Çakma bir süper pang  ev yapımız var. iyi seyiler....


<a href="http://www.youtube.com/v/o4kLH2Hji5s&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/o4kLH2Hji5s&rel=0</a>
https://www.youtube.com/watch?v=o4kLH2Hji5s&t=50s

Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
ibo1973
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.440


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #136 : Eylül 18, 2023, 18:37:12 ÖS »

çakma olsun bizim olsun eline sağlık zamanla daha iyiside olur olmasada olur gerçi
Logged
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #137 : Kasım 06, 2023, 11:07:30 ÖÖ »



   Baya bir ilerleme oldu.Toplarla oyuncu arası çarpışma kodlarını düzenledim. Çarpışma kontrölünü devre dışı bıraktım.Kanca ve balonlar arası çarpışmalar %90 oranında doğru çalışıyor.Ayrıca top  frame rate 50  den aşağıya düşmemeye çalışıyorum. Grafikleri Amiga 500 için tasarladım.En az 1 MB chipram ve kickrom 2.04 olmalı. kick rom 1.3 de çalışmaz. güncel kick rom olmalı. Ayırca bu tasarım amiga 500 olduğu için 1200 de denemeyin oyun hızından oynaymazsınız.Oyun disk imajıda alttaki linkte mevcut.Tabiki buglar var. crashler olabilir. videoda oyunun genel durumunu görebilirisniz.

Adf imaj:
http://drive.google.com/file/d/1YVckweQCJalAqKfo4DzN56sRKDUkcWUZ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YVckweQCJalAqKfo4DzN56sRKDUkcWUZ/view?usp=sharing

<a href="http://www.youtube.com/v/gN9sZl0HDao&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gN9sZl0HDao&rel=0</a>
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
EMREZ
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.908



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #138 : Kasım 06, 2023, 16:53:13 ÖS »

Ellerine sağlık. Tebrikler.
Logged

this is amiga speaking.
mavi yıldırım
Üye
***
Mesaj Sayısı: 50


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #139 : Kasım 08, 2023, 14:55:04 ÖS »

gayet güzel olmuş kardeşim emeğine sağlık eksik tarafları zamanla düzeltilir şu haliyle bile gayet iyi
Logged
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #140 : Kasım 11, 2023, 12:45:58 ÖS »

Ellerine sağlık. Tebrikler.


  Emrez Teşekkürler  Yeni Video altta. Balonları vurduktan sonra bölünüp parlara ayrılıyorlar.Arcade  yakın bir modelleme yaptım.

gayet güzel olmuş kardeşim emeğine sağlık eksik tarafları zamanla düzeltilir şu haliyle bile gayet iyi



   Teşekkürler Mavi yıldırım.  Yeni Video altta. Balonları vurduktan sonra bölünüp parlara ayrılıyorlar.Arcade  yakın bir modelleme yaptım.

Yeni video : Balonları vur ve parçala .  Kahkaha

<a href="http://www.youtube.com/v/HyQISOzaZMU&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/HyQISOzaZMU&rel=0</a>

https://www.youtube.com/watch?v=HyQISOzaZMU

Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
dodogildo
Üye
***
Mesaj Sayısı: 215



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #141 : Kasım 11, 2023, 15:59:01 ÖS »

Elinize sağlık!!
Sprite'ları ve grafikleri çizdiniz mi yoksa Arcade'den mi aldınız?
Müzik eklemeyi düşünüyor musunuz?
Logged

blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #142 : Kasım 13, 2023, 21:42:47 ÖS »

Elinize sağlık!!
Sprite'ları ve grafikleri çizdiniz mi yoksa Arcade'den mi aldınız?
Müzik eklemeyi düşünüyor musunuz?


 Sprite'ları ve grafikleri çizdiniz mi  ? ( Ben Çizmedim. )

     Arcade'den mi aldınız? ( Arcade grafikleri daha yüksek çözünürlükü ve renk derinliği daha yüksek.Super Nintendo super pang oyun grafik ve spriteları kullandım. Kolayca super nintendo emulatöründe ripped  edebilirisniz.)

    Müzik eklemeyi düşünüyor musunuz?  (Alttaki videoda Müzikli bir versiyon oluşturdum.)
   
<a href="http://www.youtube.com/v/6L6h5U2tjUY&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6L6h5U2tjUY&rel=0</a>
https://www.youtube.com/watch?v=6L6h5U2tjUY
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
Let
Üye
****
Mesaj Sayısı: 267



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #143 : Kasım 13, 2023, 23:00:53 ÖS »

Harika
Logged
dodogildo
Üye
***
Mesaj Sayısı: 215



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #144 : Kasım 13, 2023, 23:48:23 ÖS »

Super Nintendo super pang oyun grafik ve spriteları kullandım. Kolayca super nintendo emulatöründe ripped&nbsp; edebilirisniz.[


Bazen başvurduğum şöyle bir site var, belki biliyorsunuzdur siz de. Çoğu cihaz ve bir çok oyun için sürekli büyüyen ve yaşayan bir sprite arşivi:
https://www.spriters-resource.com/

Logged

blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #145 : Kasım 15, 2023, 09:17:41 ÖÖ »

Super Nintendo super pang oyun grafik ve spriteları kullandım. Kolayca super nintendo emulatöründe ripped&nbsp; edebilirisniz.[


Bazen başvurduğum şöyle bir site var, belki biliyorsunuzdur siz de. Çoğu cihaz ve bir çok oyun için sürekli büyüyen ve yaşayan bir sprite arşivi:
https://www.spriters-resource.com/



  Bu sitede sprite ve oyun grafiklerin paylaşımları yapılıyor.Görmüştüm.Bu sitede , genelde kısmı sprite veya oyun grafik paylaşımları oluyor.bence en iyisi bir tool ripper emulator üzerinde çalışan . yada debugger kulanarak kodları inceleyerek grafik yapısını anlayarak riplemek.yada onuda yapamıyorsan . scrennshoot alıp tektek paint editor ile  rip  yaparsın.
 
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
MC_Skywalker
Üye
***
Mesaj Sayısı: 60



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #146 : Kasım 15, 2023, 09:18:50 ÖÖ »

Elinize sağlık!!
Logged
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #147 : Kasım 18, 2023, 13:50:33 ÖS »

Elinize sağlık!!



  Teşekkürler.

   Şimdi en son oynanabilir , bir demosunu  disk imajını paylaşıyorum. Top ve oyuncu çarpışması devre dışı. stable olarak balonları vuruyorsunuz.68020 işlemci kulanan veya daha üstü bir işlemcili amiga  taviseye olur.Standat Amiga 500 de çalışır. ama yoğun işlemerde frame rate biraz düşebilir.

Amiga super Pang disk imajı download link:

http://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link


 
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
Oğuzhan
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 4.629


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #148 : Kasım 18, 2023, 14:37:25 ÖS »

Elinize sağlık!!



  Teşekkürler.

   Şimdi en son oynanabilir , bir demosunu  disk imajını paylaşıyorum. Top ve oyuncu çarpışması devre dışı. stable olarak balonları vuruyorsunuz.68020 işlemci kulanan veya daha üstü bir işlemcili amiga  taviseye olur.Standat Amiga 500 de çalışır. ama yoğun işlemerde frame rate biraz düşebilir.

Amiga super Pang disk imajı download link:

http://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link


 


Reamiga 1.5 Versiyon Board
TF1260 Turbo 128MB Ram
060 REv6 işlemci

Early startup menuden
Disbale CC0
Disable CPU caches --> Check
Update Rom Modules --> Uncheck
Display options --> Original (Chip Type)
Boot with no startup sequence

ile başlatınca şakır şakır çalışıyor

https://www.youtube.com/watch?v=urdUaO2Gdao

Logged

Amiga 500/500+/1200
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88/SB-55/MT300s
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 20"/9"
Sega SMS1-2/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GB Color/GBA SP
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.255



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #149 : Kasım 18, 2023, 14:46:15 ÖS »

Elinize sağlık!!



  Teşekkürler.

   Şimdi en son oynanabilir , bir demosunu  disk imajını paylaşıyorum. Top ve oyuncu çarpışması devre dışı. stable olarak balonları vuruyorsunuz.68020 işlemci kulanan veya daha üstü bir işlemcili amiga  taviseye olur.Standat Amiga 500 de çalışır. ama yoğun işlemerde frame rate biraz düşebilir.

Amiga super Pang disk imajı download link:

http://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1ev9_IFr1SPdL7JaXktlYhIgNBNGcnyUb/view?usp=drive_link


 


Reamiga 1.5 Versiyon Board
TF1260 Turbo 128MB Ram
060 REv6 işlemci

Early startup menuden
Disbale CC0
Disable CPU caches --> Check
Update Rom Modules --> Uncheck
Display options --> Original (Chip Type)
Boot with no startup sequence

ile başlatınca şakır şakır çalışıyor

https://www.youtube.com/watch?v=urdUaO2Gdao





     Video şık olmuş . yanlız böle bir makinada deneme şansım olmadığı için bu kadar bir şeylerin kapatılması gerektiğini bilmiyordum.68020 ve 68030 da denemiştim.Gayet stabil çalıştığını gördüm.Bu oyunun lansamınına seni  mutlaka davet etmeliyim
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
Sayfa: 1 ... 8 9 [10] 11   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: